pondělí 10. srpna 2015

Bubble Gum Nails

Tenhle krasavec mi v krabici na laky ležel minimálně půl roku bez povšimnutí. Když jsem si ho teď poprvé dala na nehty, tak jsem se pomalu mlátila do hlavy, proč?! jsem ho nevytáhla už dřív... to jsou  nevýhody toho, když máte přes 200 kusů laků a polovinu z nich jste ještě nepoužili.

Je to nádherná "žvýkačková" barva, takže pokud nějaký takový lak hledáte, tak přestaňte hledat, mám vítěze! Jedná se o lak Colorama v odstínu 262. Samozřejmě mi foťák trošku barvu změnil, ale koukněte se na něho v drogerii a uvidíte, že je to opravdu žvýkačková jak má být =).








4 komentáře:

  1. Lak vypadá opravdu krásně. :) Taky patřím mezi lidi, kteří mají doma bambilión laků na nehty. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín :) Zrovna včera jsem si odlakovala podobné nehty, jen jsem měla syt

    OdpovědětVymazat
  3. mat viac ako 200 lakov by som asi nezvladla, uz tych 20 co mam mi pride privela :D akosi nerada mam tolko vela podobnych veci, tak skoro vzdy, ked si chcem kupit nejaky novy lak, tak najdem v mojom sufliku taky, co uz je skoro zaschnuty a vyhodim ho, aby som si urobila miesto :D boze, znie to hrozne.
    kazdopadne takato zuvackova ruzova je velmi pekna a mne sa najvaci pacia tie biele fliacky, ktore si natrela na lak na prsteniku. vyzera to naozaj super! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...