neděle 2. srpna 2015

New in - květen, červen, červenec 2015

Dnešní článek bude asi trochu delší a možná se bude zdát, že jsem toho nakupovala mraky, ale není to tak. Spoustu věcí jsem dostala a hlavně je to vše za 3 měsíce, takže v průměru na měsíc toho není zas tolik =D.

Sprcháč a šampony jsou stálá klasika a v květnu jsem potřebovala koupit i nějaký opalovací krém pro prcka a letos jsem zvolila Biodermu a musím říct, že jsem s ní maximálně spokojená a dokonce i víc než s Daylong Baby, který jsem měla předchozí léta.

Deodoranty jsou také klasika a dále jsem si pořídila po hodně dlouhé době micelárku od značky Lirene a víc se o ní dozvíte ve spotřebovaných produktech, ale už teď říkám, že já bych si jí znovu nekoupila. No a pak tu mám ještě intimní mýdlo z Oriflame a pastu na zuby.

Vatové tamponky z Rossmanna u mě vidíte také stále dokola a stejně tak i micelárku od Garnier. Šampon od značky Balea jsem ještě konkrétně tenhle neměla a nikdy jsem si ho nevšimla, ale nádherně voní a je obrovský, takže jsem si řekla, že ho vyzkouším.
Sprcháč od Biodermy je pro prcka a pak tu mám také pro mě a pro prcka nové kartáčky Curaprox. Dále jsem si pak koupila suchý šampon Amica, na který jsem četla jen chválu a poslední tu mám novou řasenku od Rimmel, kterou jsem také dostala na testování a brzo se těšte na recenzi ;).

Dále jsem pak také získala DM box, kde bylo kosmetiky plno =D a i spousta věcí, které jsem si chtěla koupit, protože mi došly. Co vše bylo v DM boxu se můžete dočíst zde.

No a poslední kosmetická věc jsou laky na nehty. Jeden od Maybelline a druhý od Essence.
jako bych těch růžových laků měla málo   =D


V červnu jsem pak také dostala od přítele k narozeninám ten nejúžasnější dárek, který jsem si moc přála a byl to náramek Pandora ♥.

Potom tu mám jednu takovou praktickou věc do domácnosti a to žehličku. Ano, přiznávám bez mučení, že nežehlím, ale teď už jsem se rozhodla si jednu pořídit, protože přece jenom něco opravdu vyžehlit třeba je, takže jsem si vybrala tuto. Není to žádné terno, ale mě to na to občasné žehlení stačit bude určitě.

Další věci jsou oblečení jak pro mě, tak pro prcka.



Tady jsou jen takové blbůstky. Lepíky, blok s propiskou a nůžky jsou z Lidlu a ručník s kačenkou a držák na zubní kartáček v podobě králíka jsou z ebay. Na cestě už má i prcek držák na zubní kartáček v podobě koníka =D.

Předposlední věc není koupená, ale vyrobená a je to tzv. "wishes jar". Mám jí už nějakou dobu a házím si do ní svá přání. Nevím, do jaké míry vás tohle téma zajímá a tím myslím vše o zákonu přitažlivosti, takže pokud byste chtěli, tak bych tomu mohla věnovat samostatný článek. Pokud někdo neví oč se jedná, tak doporučuji kouknout na film Tajemství nebo Miluj svůj život nebo si můžete přečíst knížku Jak si správně přát. Určitě mi dejte vědět, jestli se tímto také řídíte a vychází vám to nebo to vůbec neznáte.

No a úplně poslední věcí je to, že jsem začala opět háčkovat a mám tu tohoto méďu =).
Pokud byste měl někdo zájem a méďu chtěl, tak mi napište buď sem pod článek nebo na email izzie-blossom@seznam.cz a ráda vám ho uháčkuji. Velký je 30 cm a má bezpečnostní oči, takže jsou i vhodný jako dárek pro nejmenší a cena je 400Kč plus 63Kč poštovné. Samozřejmě jak barevného ho budete chtít je na vásplus můžu uháčkovat i žirafu ;).


Tak a to byla dnešní nálož novinek a já se s vámi pro dnešek loučím a přeji hezký zbytek dne =).

5 komentářů:

  1. Ty šaty s motýlky jsou nádherné :) Ten velký šampon od Balei jsem nikdy neviděla, tak se po něm asi podívám :)
    Máš můj obdiv v tom háčkování. Hrozně dlouho se to chci naučit a nějak mi to nejde a není ani moc času na to, ale ten medvídek je naprosto úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Žehličku mám stejnou akorát žlutou a jsem s ní spokojená, také nežehlím, ale žehlila jsem pro malou. Ručník s ebay mám také akorát s Hello Kitty :D

    OdpovědětVymazat
  3. Curaproxy jsou nejlepší. Oblečky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Super novinky a ten medvídek je krásný,jsi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, u mě na blogu je giveaway, kde jsou také Balea produkty :))
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...