pondělí 17. srpna 2015

Rimmel Super Curler 24H Mascara

Dnes vám přináším recenzi na novinku od Rimmel v podobě řasenky Super Curler 24H. Řasenka slibuje, že vám řasy sama natočí a vy už nebudete muset používat kleštičky na řasy. No a co na tuto řasenku říkám já?


Musím říct, že jsem z řasenky mile překvapená. Sice jsem hned od začátku byla skeptická k tvrzení, že mi sama řasenka natočí řasy a já už nebudu muset používat kleštičky a mé obavy se také potvrdily. Samozřejmě mi řasenka sama o sobě řasy nenatočí ani náhodou, takže budu muset zůstat věrná kleštičkám. Překvapila mě mile v tom, že i přes to, že mi 99% nových řasenek slepuje řasy, tak tahle je neslepuje vůbec, i když je nová a není už trochu vyschlá.

Dále se mi líbí zahnutý kartáček (které obecně také moc nemusím), který krásně kopíruje linii řas, takže se dostanete jedním tahem ke všem řasám. 



Na fotce níže mám nanesené 3 vrstvy a jak vidíte, tak i přes ně je výsledný efekt dost přirozený a neudělá nijak extrémně dramatické a výrazné řasy. Neslepuje a hezky je pročeše a i přes to, že jsem psala, že řasy sama o sobě nenatočí, tak bych jí doporučila =).

1 komentář:

  1. Hodně pěkné řasy udělá :) Já zrovna používám řasenku od Avonu s takovým červeno-černým krajkovým obalem a jsem s ní spokojená

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...