pátek 28. srpna 2015

Royal blue

Představuji vám jistě známý, královsky modrý lak, který nejde jen tak přehlédnout. Ač na modrou barvu moc nejsem, tak tahle královská modř si mě získala naprosto vším. Je to prostě nádherná barva, která mě snad nikdy neomrzí, ale ta výdrž už tak nádherná bohužel není.


Laky od GS mám ráda. Mají moc pěkné barvy a jejich pískové laky jsou naprosto dokonalé. Také je zbožňujete?






5 komentářů:

  1. Zrovna mají glitrové laky od GS v akci myslím, tak jsem přemýšlela, že bych si nějakou barvičku vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  2. navzdy budem nahnevana na to, ze na Slovensko sa tieto laky vobec nedostali, pretoze vyzeraju uplne dokonale *_* a vzdy, ked som v Rakusku, tak uplne zabudnem, ze by som niektory z tych lakov chcela a pokupujem si tonu inych blbosti :D a tento modry je obzvlast krasny, milujem takyto odtien modrej :3

    OdpovědětVymazat
  3. GS pískové laky jsou vážně nádherné, ale mě děsí představa jejich odlakovávání :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je opravdu nádherná barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  5. GS je podla mna priekopnicka pri tychto lakoch! Nadhera!

    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...