úterý 22. září 2015

Zoella Beauty

Kdo je Zoella, ví snad každý a každý určitě také ví, že je to už nějaký ten pátek, kdy Zoe představila svojí vlastní řadu kosmetiky a já jsem se už konečně rozhoupala a také si nějaké věci objednala. Objednávala jsem je za stránky feelunique.com. S touto stránkou jsem moc spokojená a určitě jsem neobjednávala naposled =).

A co jsem si tedy pořídila?


 Objednala jsem si kosmetickou taštičku, tělové mléko a sprchový gel. Sprchový gel je z té první řady a tělové mléko a taštička je z novější druhé řady. Chtěla jsem vyzkoušet obě, abych porovnala vůně, obaly a prostě všechno =D.

Chtěla bych ještě říct, že nemusíte mít obavy z toho, že by vám sprchový gel nebo i tělové mléko vyteklo (trošku jsem se toho obávala), ale každá lahvička je ještě opatřená folií, kterou musíte strhnout, takže vše zůstane tam, kde má =).

Hned na začátek musím říct, že jsem naprosto unešená z obalů. Ty jsou fakt nádherný a za to mají velké plus, protože je to všechno tak strašně roztomilé a sladké =D.

První věcí je tělové mléko.

Podle popisu jsem si vůni představovala trochu jinak, ale i tak voní krásně. Také se mi líbí, že obsahuje malé růžové kuličky. Na první ozkoušení je mléko hutnější, ale okamžitě se do pokožky vsákne a nejste vůbec mastní, takže za to další velké plus, protože nerada čekám, než se mléko vsákne a já se nemůžu obléknout. 
A další super věcí je to, že to vydrží opravdu dlouho na pokožce vonět, takže tohle tělové mléko je naprosto skvělé.


Dále jsem si pak vzala sprchový gel. Obal je taky naprosto úžasný, ale tady mě trošku zklamala vůně. Ne že by mi nevoněl, to ne, ale čekala jsem nějakou větší pecku a musím říct, že mám několik sprchových gelů, které voní líp.


No a poslední třešnička na dortu je kosmetická taštička, která je skvělá a jsem z ní moc nadšená a už se těším až jí budu sebou všude nosit =D.

Ještě co se týče objednávky, tak platila jsem normálně kartou. Na stránkách psali, že objednávka by měla dorazit do 5 až 10 dnů a já jsem objednávala v úterý a v pondělí jsem balíček měla doma. Při objednávce nad 10 liber je poštovné zdarma a jinak kolik je poštovné nevím, protože jsem měla objednávku nad 10 liber, takže jsem platila jen ty věci, což si myslí, že je super.

Ještě si brousím drápky na tělový peeling, sprchový gel a kosmetickou taštičku z první řady a už jsem tam pokukovala na věci, které se u nás neprodávají, takže si určitě ještě něco objednám. Pokud budete chtít, tak až budu mít věci ozkoušené, tak bych mohla napsat recenzi.

A to je pro dnešek už vše a budu ráda, když mi dáte vědět, jestli jste také vyzkoušely něco od Zoelly a s čím máte zkušenost =).

3 komentáře:

  1. Ta taštička je překrásná :) ¨
    A tělové mléko vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. som velmi rada, ze si nam ukazala a popisala, co si si kupila :) vyzera to fakt neskutocne uzasne *.* ja uz si dlhsie brusim zuby na nieco zo Zoeinej kolekcie, ale nevedela som, ci je to fakt take super, ako to vyzera byt. ale asi nad tym uz naozaj pouvazujem a mozno sa na Vianoce aj dockam :D kazdopadne mi pride celkom fajn, ze nad 10 libier sa neplati postovne, pretoze aspon tri vecicky by som odtial urcite chcela a je fajn platit iba za tie veci :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...