neděle 11. října 2015

Podzimní / zimní wishlist

S příchodem podzimu a zimy jsem se rozhodla sestavit seznam věcí, které bych si na toto období chtěla pořídit, takže se na to všechno hned mrkneme =D.


1. YANKEE CANDLE VOSKY
Svíčky Yankee Candle miluji a mám jich několik, ale co si budeme povídat, stojí docela dost, takže jsem se rozhodla, že si pořídím vosky a aromalampu a budu pálit je. Je to levnější varianta než si hned pořizovat svíčky a můžete si je aspoň pořádně očichat a vyzkoušet více vůní a pak si podle toho koupit třeba i tu svíčku.

2. VÁNOČNÍ PYŽAMO
Na vánoce se hrozně těším už od září a jelikož vánoční svetr se sobem už mám, takže letos si ještě potřebuji pořídit vánoční pyžamo, ve kterém vánoční svátky strávím =). Už se úplně vidím, jak ráno sedíme u pohádky (já samozřejmě v tomto úžasném vánočním pyžamu =D ), jíme cukroví a čekáme na Ježíška.

3. TEPLÝ SVETR
Na podzim, bych si chtěla pořídit nějaký hezký a teploučky svetr v pastelových barvách. Nejlépe v růžové nebo mint barvě.

4. PODZIMNÍ LAKY
No a také s příchodem podzimu měním i barvy laků na nehty. Chci si pořídit nějakou tmavě vínovou nebo hnědou.

5. ČERNÉ KALHOTY
Černé kalhoty jsou pro mě klasika a jelikož ty, které jsem měla mi jsou velké, tak potřebuji nové.

6. BOTY
No a poslední věcí jsou kotníčkové kozačky, které bych mohla nosit než pořádně napadne sníh a pak vytáhnu své zimní kozačky.

Co si plánujete pořídit s příchodem podzimu a zimy vy? =)

7 komentářů:

  1. Hezky wishlist, tak snad se ti podari vsechno z nej si splnit :) Nejake kotnickove botky bych si na podzim taky chtela poridit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky wishlist, tak snad se ti podari vsechno z nej si splnit :) Nejake kotnickove botky bych si na podzim taky chtela poridit :)

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi vosky od YC souhlasím, vyjde to mnohem levněji a aspoň očicháš více vůní ! :D
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. Teplé svetry a boty potřebuju taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. vonave sviecky osobne prilis nemusim, vzdy mi pride, ze vonaju az prilis. ale su pekne :)
    svetriky su zaklad jesennej a zimnej vybavy, mam doma asi styri a aj tak by som chcela nejake dalsie. no neviem, ci mi to penazenka dovoli :D
    cierne nohavice som vzdy chcela, ale zatial som si nikdy ziadne nezadovazila. pre niekoho je to klasika, ale ja radsej nosim rifle. aj ked cierne nohavice rozhodne maju nieco do seba.
    laky tmavych farieb su velmi pekne, vyzeraju tak sofistikovane a na jesen sa urcite hodia. ja mam vsak tiez rada bledsie laky aj pocas jesene, aby som trochu dodala farbu sivym jesennym dnom, ktore vladnu za oknami.

    OdpovědětVymazat
  6. ja mám Balea telové mlieko vanilkové to je super :) super článok, vzájomné sledovanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tip na pěkné zimní dámské svetry: http://taxido.cz/damske-svetry-mikiny/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...