sobota 24. října 2015

Spotřebováno - červenec, srpen, září 2015

Když jsem prohlížela složku, kterou mám v počítači k blogu, tak jsem s hrůzou vytřeštila oči, že jsem zapomněla na článek o spotřebovaných produktech. Nevím proč, ale furt jsem si myslela, že jsem ho už dávno zveřejnila a ono nic...ne nadarmo se říká, že myslet znamená ***** vědět =D. 


Šampon od Baley s vůní granátového jablka voněl nádherně. Používala jsem ho ještě v létě, takže to byla paráda a tyhle šampony já mám ráda a kupuji si je znova.
Sprchový gel s vůní třešní jsem kupovala už nějaký ten pátek zpátky a musím říct, že ta vůně nebyla nic extra a přišla mi taková dost umělá.
No a micelární voda od Lirene je jedno velký NE. Sice měla příjemnou parfemaci, ale špatně odličovala, dráždila mi oči a pleť jsem po ní měla takovou ulepenou, takže tu si znovu určitě nekoupím.


Šampon od Syossu byl skvělý. Dřív jsem tyhle šampony neměla vůbec ráda a hodně let jsem je nepoužívala, ale tohle je můj třetí šampon po dlouhé době od této značky a je fakt super, takže další si určitě někdy pořídím.
Sprej Pantene žádný extra zázrak nebyl. Byl dvousložkový, příjemně voněl, ale s vlasy neudělal skoro nic, takže tenhle už ne.
Minerální vodu ve spreji jsem dopotřebovala v červenci, kdy byla ta šílená vedra a byl to můj zachránce. Minulé léto jsem jí používala také a určitě si jí pořídím i na další léto. Je to ideální pomocník do horkých dnů =).
Tyhle tělové spreje od Avonu mám moc ráda a už jsem jich měla nespočet. Tyhle byly s vůní manga a granátového jablka a fialky a liči. Obě už jsem si mimochodem znova pořídila =D.


Bi-oil za mě žádný zázrak není. Byla jsem po něm dlouho mastná a stejně jsem se žádného výsledku nedočkala a ke konci jsme ho už s přítelem používali na masáže zad, protože by mi tam jinak stál ještě teď =D.
Miniaturka gelových linek od Benefitu byla fajn, i když mi tedy pekelně dlouho trvalo, než jsem se naučila s nimi pracovat. Perfektně držely, ale za plnou cenu bych si je asi nekoupila, i kdy jsou skvělé.
Černý lak je od Miss Sporty a ten jsem spotřebovala na jedno DIY, vzoreček pasty od Curaprox mě moc nenadchl a též mě nenadchl ani vzoreček tělového mléka od značky Nivea.
Řasenka pro mě také nebyla žádná pecka a určitě bych si jí za plnou cenu nekoupila ani omylem a dětskou pastu Elmex používá prcek. 


Tělový krém od Baley v obřím balení s vůní kokosu byl dobrý. Trvalo mi tedy skoro rok, než jsem ho spotřebovala, ale bylo fajn a klidně bych si i další koupila.
Gel krém od Essence z řady My skin s vůní okurky a limetky byl skvělý. Byl to ideální krém pod make-up a vřele ho doporučuji.
Deodorant Rexona a odličující tamponky z Rossmanna jsou už mojí stále se opakující klasikou.


A jako poslední věc tu mám jeden tip na hezky voňavé prádlo. Tuhle aviváž seženete v Německu, ale dá se sehnat i přes internet a strašně krásně vám provoní prádlo. Dlouho po něm voní a stojí pár kaček, takže kdo máte tu možnost si zajet do Německa, tak na ní určitě mrkněte, protože je skvělá.

Tak a to bylo pro dnešek vše a vy mi dejte vědět, jestli jste vyzkoušely něco z mých spotřebovaných produktů a jestli jste s tím spokojené nebo ne a já se na vás budu těšit u dalšího článku =).



7 komentářů:

  1. Odličovací tampony z Rossmanna jsou nejlepší. :-) Mě akorát vadí, že se u nás ve stojanech s Essence nedají sehnat žádný takovýto krémy...škoda no :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás také ne. Objednávala jsem ho z internetu ;).

      Vymazat
  2. Zrovna tahle tuhá Rexona mi nesedla, nezabraňovala mi pocení. Ale jinak mám Rexonu ráda a kupuju si od ní antiperspiranty nejčastěji. Odličovací tamponky z Rossmana jsem měla a byly fajn. Teď právě taky dopoužívávám šampon od Syoss a pěkně vlasy vyčistí :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja uz hrozne dlho chcem od Avonu tie telove spreje, kamaratka ich mava a vonaju naozaj krasne :3
    riasenku od Maybelline som si kupila, ked bola akcia, ze riasenka plus Baby Lips :D a potom som tu riasenku darovala kamaratke k Vianociam, kedze sama by som ju nikdy nebola poriadne vyuzila.
    krem od Essence som mala raz tiez, nebol zly, ale akosi som si uz zvykla, ze na tvar pouzivam obycajnu Niveu a to mi uplne staci :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem přijela z obchodu, kde jsem se dívala na aviváže a skoro žádná mi nevoněla, ale zdá se mi, že jsem tam takovou podobnou s medvídkem viděla, vážně se dá koupit jen v Německu? :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se s medvíkem taky prodává, ale jmenuje se Coccolino ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...