sobota 26. prosince 2015

Vánoční dárky

Ahoj, hlásím se po delší době s článkem, ve kterém vám ukáži dárečky, které jsem dostala. Doufám, že jsem na nic nezapomněla, tak jdu rovnou na to. Chtěla bych vám jen ještě zpětně popřát krásné vánoce a šťastný nový rok =). Doufám, že jste si vánoce krásně užili, protože my ano a byly to pro mě moc krásné vánoce.


Úžasná deka ♥.





Ponožky stočené do tvaru dortíku.



Jedno mu musím nechat =D. Přítel opravdu vybírat spodní prádlo umí.


7 komentářů:

  1. Jé, ty jsi dostala krásné dárky :) A ponožky balené do muffinku jsem taky dostala, přesně tyto od kamarádky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné dárky, tu deku jsem ani v katalogu neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne a o to víc jsem z ní byla nadšená =D.

      Vymazat
  3. Krasne darecky jsi dostala :) Ty ponozky jsou roztomile :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne darecky jsi dostala :) Ty ponozky jsou roztomile :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné dárečky :) ta deka vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...