středa 2. prosince 2015

Zasněžené zimní nehty

Než začnu k hlavnímu obsahu tohoto článku, tak nechci se omlouvat za to, že blog teď docela stojí a nic se tu neděje. Je to můj blog a já si rozhodnu o tom, kdy co napíšu, ale nechci se do psaní nutit a vím, že když se do toho nutím, tak to stojí za starou belu. Blíží se vánoce, které neskutečně miluji a poslední skoro 3 roky ještě víc díky prckovi, takže se teď věnuji synovi (ne, že bych to předtím nedělala =D ) a příteli a snažím se užívat si tu vánoční atmosféru, pečeme spolu cukroví a tak, takže teď prostě nemám potřebu a chuť do psaní článků. Možná se to po vánocích změní...uvidíme =).

Ale, teď už k dnešnímu článku. Kde bych ale chtěla být více aktivní je youtube. Dřívější videa jsem smazala a rozhodla jsem se jít jinou cestou a to cestou, která mě vždycky bavila a baví a to jsou nehty. Rozhodla jsem se začít točit videa s touto tématikou a vím, že to není dokonalé. Má to mouchy, které se budu s každým videem snažit zdokonalovat, takže budu ráda za každé postřehy a názory, takže mi je určitě napište a také budu ráda za nápady na tutorialy, které byste chtěly vidět vy! Já své nápady mám, ale chtěla bych dělat i ty, které by vás zajímaly. Takže jestli chcete vidět nějaký tutorial na nehty na nějakou příležitost, se kterou si nevíte rady nebo třeba jen s nějakým tématem, tak mi klidně napište a ráda něco vymyslím.

Takže zde je první video a doufám, že aspoň trošku zaujme a potěší =).

3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...