pondělí 12. září 2016

Permanentní prodlužování řas

Doufám, že tímto článkem pomohu těm, které tápou stejně jako jsem dříve tápala i já a stále jsem váhala nad rozhodnutím, zda si nechat prodloužit řasy metodou "řasa na řasu". 

Vždycky jsem měla ráda výraznější řasy a bez řasenky jsem nedala ani ránu. Mé vlastní řasy jsou v celku dlouhé, ale ne moc natočené a mají tendenci se v průběhu dne narovnávat. Ani kleštičky na řasy to nezachránily. O prodloužení řas jsem uvažovala dobré 2 roky. Nejvíc jsem se bála toho, že když se pak někdy rozhodnu umělé řasy sundat, tak budu mít své vlastní zničené. Tento bod zatím nemohu posoudit, ale i tak bych vám předala pár zkušeností.

Umělé řasy mám už půl roku. Základem všeho je si najít opravdu dobrý salón nebo je i spousta slečen a paní, které to dělají doma, ale je opravdu třeba dobře hledat a dát na doporučení (někdy ani to bohužel nezaručí dobrý výsledek). Já jsem měla štěstí hned při prvním výběru. Chodím k jedné slečně domů a nemůžu si jí vynachválit. Pokud je někdo z okolí Karlových Varů, ráda předám kontakt ;). Cena řas je různá. Já jsem za první aplikaci platila 800,- a doplnění mě stojí 500,-. Co se týče doplňování, tak chodím po 3 - 4 týdnech.

První dvě aplikace jsem si nechala dát přirozenější délku (12mm), kdy délka umělých řas byla prakticky stejná, jen řasy byly hezky natočené. Potom jsem 2x měla delší (13mm) a teď momentálně mám 14mm. Musím říct, že mě, kdy jsem si ráno řasy dělala řasenkou dobrých 15 - 20 minut, to neskutečně šetří čas a teď jsem prakticky stále namalovaná a vypadám skoro furt dobře, i když vstanu ( to berte trošku s rezervou =D ). Ráno použiji jenom make-up, korektor, pudr a bronzer a jdu. Vážně si to nedokáži vynachválit a už si to bez nich nedokážu představit. 

první aplikace (12mm)
1. týden

3. týden

13mm (1. týden)

Řasy, které mám teď 14mm (2. týden).

Je mi jasné, že ne každý je příznivcem umělých řas, ale já jsem vždycky měla ráda výrazné řasy a chtěla jsem je vždy mít jako mrkací panenka. Pokud někdo chce opravdu přirozené, tak doporučuji těch 12mm, ty vypadají opravdu jako vaše, jen jsou hezky natočené. Ty 14mm, které mám já, už jsou opravdu delší a jde to vidět, ale opravdu to nejsou ještě žádné smetáky, i když to podle fotek možná někomu nepřijde. 

Co se týče péče o řasy, tak já je pouze pročešu kartáčkem na řasy a to je vše. Řasenku už na ně nepoužívám, linky a ani stíny také ne, takže je nijak nedrhnu při odličování. Můžete je normálně namočit vodou, ale měly byste se vyhnout olejovým odličovačům. Třeba klasická micelárka vůbec nevadí. Nesmíte si je namočit pouze prvních 24 hodin po aplikaci a prvních 48 hodin byste neměly chodit ani do sauny.

Pokud máte ještě nějaké dotazy, pište do komentářů. Snažila jsem se zmínit vše, na co jsem si vzpomněla, ale je možné, že mi prostě něco vypadlo. 

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...